Första julköpet

Publicerad 2013-09-14 13:17:00 i Allmänt,

Hej hopp! Jag gick en liten runda på stan denna sköna lördagsförmiddag. Köpte lite nödvändigheter så som en badrumsmatta bland annat, men även lite smågrejer på lagerhouse, TGR och Nille som kan användas till framtida julpyssel. TGR och Nille är två relativt nyöppnade butiker här i Norrköping och där kan man hitta mycket fint och roligt krimskrams vilket gör att jag har höga förväntningar på dessa affärers kommande julutbud.
Detta fick följa med mig hem idag:
Tycker att det är underbart vackert med änglar på julen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Vinternatten

I den här bloggen tänker jag skriva om mina julbestyr och min längtan till vinter, snö och tända ljus. Förhoppningsvis kan ni som kikar in här få med er en bit julglädje som ni sedan kan sprida vidare ut i den kyliga vinternatten.

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela