Fyrklövern

Publicerad 2013-09-08 11:02:00 i Inredning,

Ingen har nog undgått reklamen för julservisen hos fyrklövern. Två djupa tallrikar, två mattallrikar, två förrättstallrikar och två små djupa skålar + fyra ölglas och en stor julduk. Allt detta för totalt 50kornor (inklusive frakt). Dock skulle jag ju vilja ha minst 4st mat- och förrättstallrikar, och om jag beställer hem två månadspaket till (i ett paket ingår en mat- och en förrättstallrik) då blir priset 850kronor för alltihop. Hm, det tåls att tänka på...
www.fyrklovern.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Vinternatten

I den här bloggen tänker jag skriva om mina julbestyr och min längtan till vinter, snö och tända ljus. Förhoppningsvis kan ni som kikar in här få med er en bit julglädje som ni sedan kan sprida vidare ut i den kyliga vinternatten.

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela