Vit, vitare, vitast

Publicerad 2013-09-12 22:11:00 i Inredning,

Vit, vitare, vitast. Här kommer lite före och efterbilder på en av väggarna i vårt badrum. Jag måste nämligen tipsa er alla om en liten flaska från Biltema. Med den kan man enkelt fixa till kakelfogar så att badrum eller kök känns lite fräschare! Det här kan väl kanske inte riktigt kategoriseras som ett julinlägg... men eftersom mitt mål är att badrummet ska vara färdigt till jul så tänkte jag att det nog var okej haha! Det är ett väldans pilljobb, men om jag tar lite i taget så lär det vara klart innan alla julbestyr sätter igång på riktigt.
Före:
Efter:

Skaplig skillnad va? Och det bästa av allt, flaskan kostar endast 29kr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Vinternatten

I den här bloggen tänker jag skriva om mina julbestyr och min längtan till vinter, snö och tända ljus. Förhoppningsvis kan ni som kikar in här få med er en bit julglädje som ni sedan kan sprida vidare ut i den kyliga vinternatten.

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela