20 snabba frågor

Publicerad 2014-09-13 14:58:55 i Allmänt,

Snabba frågor kan vara de roligaste frågorna, iaf enligt mig. Det går snabbt att svara på och det blir så tydligt att alla tycker så olika om saker. Och olikheter gillar jag! :)
 
20 snabba frågor är en rolig jullista som jag hittade hos  julmysigt.blogspot.se som i sin tur hittade den hos MyKindOfChristmas
 
Pepparkakor - Lussebullar
Skumtomtar - Knäck
Ischoklad - Marsipan
Köttbullar - Prinskorvar (vegetariska bullar)
Julkorv - Julskinka (vegetarisk korv)
Lax - Sill (ingen)
Revbenspjäll - Janssons frestelse (utan anjovis)
Paradis - Aladdin 
Rullsylta - Pastej (Ingen)
GlöggJulmust
Rödbetssallad - Dopp i grytan
Ris a la malta - Risgrynsgröt
Äpplemos - Senap
Hemma Borta
UtomlandsSverige
Ge - Få
Mysteriet På Greveholm - Dieselråttor & Sjömansmöss
Chokladkalender - Paketkalender
Plastgran - Äkta (båda funkar)
Arne Weise - Ernst
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Vinternatten

I den här bloggen tänker jag skriva om mina julbestyr och min längtan till vinter, snö och tända ljus. Förhoppningsvis kan ni som kikar in här få med er en bit julglädje som ni sedan kan sprida vidare ut i den kyliga vinternatten.

Skapa en egen nedräknare gratis - Countdown.se

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela